INTERAKTYWNE MAKIETY 3D


Interaktywne Makiety 3D cieszą się niezmiennie dużym zainteresowaniem trafiając w gusta odbiorów w każdym wieku.

Pomimo że idea makiety funkcjonuje od stulacie, dzięki współczesnym środkom audiowizualnym w chwili obecnej możemy ją uzupełniać i  „ożywiać”  o atrakcyjne elementy interaktywne za pośrednictwem techniki mappingu i oprawy dźwiękowej.
Dzięki temu możemy ukazywać np. sezonową zmienność przyrody wydzielonego obszaru czy spacerować po wirtualnych przestrzeniach urbanistycznych.

 

  • INTERAKTYWNE QUIZY

INTERAKTYWNE QUIZY


Interaktywne quizy edukacyjne sprawdzające wiedzę z danej dziedziny np. ekologii, ochrony środowiska, historii, odpowiadając na kilka do kilkunastu prostych pytań. Niewielkie ekrany dotykowe o przekątnej 20-23″ montowane są na ścianie, na wysokości dostępnej dla uczestnika quizu. Delta oferuje również możliwość wykonania dedykowanych  mechanizmów z regulacją wysokości monitora. Aplikacja przedstawiana na ekranie dotykowym typu all in one w formie pytania i kilku odpowiedzi do wyboru gdzie jedna z nich jest poprawna.  Aplikacja działa w  pętli , bezobsługowa.
Stanowisko przeznaczone jest dla osób w dowolnym przedziale wiekowym oraz dla niepełnosprawnych ruchowo.

 

INTERAKTYWNE PLANSZE DOTYKOWE


Interaktywne plansze dotykowe DCS MODULAR TOUCH – technologia interaktywnych plansz dotykowych lub obiektów przestrzennych wyposażonych w niewidoczne sensory dotyku pozwalająca  na przekształcenie dowolnego obiektu  fizycznego w interaktywną powierzchnię.

Dopełnienie interakcji stanowi efekt wizualny realizowany poprzez dedykowany system projekcji bliskiego pola STP (short throw projection) na zasadzie mappingu treści multimedialnych na obiekt.

  • KIOSKI MULTIMEDIALNE

KIOSKI MULTIMEDIALNE


Delta oferuje wysokiej jakości wielkoformatowe infokioski o nowoczesnym wyglądzie, doskonale komponujące się w każdej przestrzeni. Wysoka wydajność stosowanych technologii zapewnia niezrównaną responsywność i ostrość wyświetlanych treści. Dzięki wielkoformatowym monitorom i funkcji wielo-dotyku ekranu infokioski oferowane przez Deltę posiadają wszechstronne zastosowanie zarówno jako systemy informacyjne, punkty reklamowe czy interaktywne urządzenia multimedialne dla wystaw, centrów edukacyjnych, przestrzeni muzealnych, itp.

INTERAKTYWNE STOŁY DOTYKOWE


Delta oferuje stoły interaktywne do przestrzeni wystawienniczych, dla edukacji, jako stanowiska informacyjne. Nakładki dotykowe stołów umożliwiają korzystanie z aplikacji kilku osobom  jednocześnie, co jest szczególnie przydatne przy realizacji zespołowych gier edukacyjnych. Dostępna szeroka gama monitorów w zakresie przekątnych 32″ – 55″. Nowoczesne wykończenia, wysoka estetyka wykonania, obłe kształty stanowią o nowoczesności urządzeń. Istnieje możliwość personalizacja stołów pod potrzeby Zamawiającego.

  • INTERAKTYWNE FOLIE DOTYKOWE

INTERAKTYWNE FOLIE DOTYKOWE


Interaktywne folie dotykowe i  projekcyjne instalowane w witrynach tworzone są z folii projekcyjnej i dotykowej. W środku pomieszczenia instalowany jest projektor oraz media-serwer obsługujący aplikację. Instalacja działa  na zasadzie ekranu do tylnej projekcji uzupełnionego o funkcję dotyku, gdzie dotyk zewnętrznej warstwy szyby zastępuje funkcje myszki podobnie jak w tradycyjnym ekranie dotykowym. Instalację może uzupełniać system rozpoznawania gestów stanowiący dodatkową funkcję nawigacji aplikacją.  Folie dotykowe dostępne są w rozmiarach od 30 do 160 cali. 

Interaktywna witryna sklepu czy placówki  edukacyjnej ( muzeum, galerii, itp. )  pozwala na wyświetlanie obrazów – zdjęć, filmów, spotów reklamowych, informacji turystycznych na szklanej powierzchni przyciągając  uwagę przechodniów. Może być doskonałą formą reklamy bądź źródłem informacji.

SYMULATOR INTERAKTYWNA WĘDKA


Symulator interaktywna wędka to  urządzenie edukacyjne konstrukcji zespołu inżynierów Delty. Urządzenie z jednej strony umożliwia przeżycie emocji wędkarskich poprzez interakcję i walkę z łowioną rybą.  Z drugiej strony, po zakończeniu „brania” przekazuje wiedzę o łowionych rybach, ich wyglądzie, zwyczajach, opisuje ciekawostki z ich życia.  

Symulator jest wyposażony w prawdziwą wędkę z żyłką i kołowrotkiem, która po stronie urządzenia jest zamocowana do specjalnego systemu napinającego żyłkę. Interaktywny pasek „tęczy” wyświetlany na ekranie wskazuje stan napięcia żyłki przez wędkarza, zmuszając go do pracy wędką tak, aby złapał rybę. Kolejne stopnie trudności podwyższają umiejętności wędkarza. Po zakończeniu brania na ekranie monitora wyświetlana jest informacja o łapanej rybie. Ryba może się dać złapać albo zrywa  się z haczyka. 

Symulator jest bardzo wymagający. Należy zaznaczyć iż nie jest łatwo złapać rybę. Spróbujcie sami. Zapraszamy do Show Roomu Delty!

  • SYMULATOR INTERAKTYWNA WĘDKA
  • INTERAKTYWNY ROWER 3D

INTERAKTYWNY ROWER 3D


Przestrzeń obrazu stanowi sferyczny wyświetlacz typu „panadome” (wycinek kuli) o wymiarach: średnica ok. 180cm i parametrach projekcji HFOV 160 stopni, VFOV 65 stopni. Ekran sferyczny wykonany jest ze sztywnego laminatu GRP. Projekcję zapewniają projektory 3D o wysokiej rozdzielczości (max. do 4K) oraz specjalizowana optyka sferyczna. 

INTERAKCJA 

Cechą charakterystyczną systemu jest interakcja trenażera z obrazem prezentowanym na ekranie. Obraz steruje pracą roweru w funkcjach : <start> , <przerwa> , <zatrzymanie> , <obciążenie pedałów wraz z ukształtowaniem terenu> , potęgując dodatkowo wrażenie realizmu jazdy na rowerze. Za pośrednictwem specjalizowanego interfejsu DCS© wraz z początkiem pedałowania lub wyhamowywaniem a także w trakcie jazdy, wraz z ukształtowaniem terenu zmienia się obciążenie pedałów i dynamika ”jazdy”. Urządzeniem wykonawczym regulacyjnym opór pedałów jest mechanizm elektromagnetyczny trenażera stawiający opór pedałom.

LORNETKI WIRTULANE VR (VIRTUAL REALITY) /AR (AUGMENTED REALITY)


Delta buduje wirtualne lornetki 3D ( VR vitrual binocle, medial binocle 3D). Urządzenia te umożliwiają wizualizację wirtualnych scenariuszy w połączeniu z nowoczesnym sposobami wyświetlania artefaktów z wykorzystaniem technologii stereoskopowej 3D. Jeśli spojrzymy przez wizjer lornetki, w pierwszej chwili ujrzymy rzeczywisty obraz otoczenia czy obiektu. W zależności od wirtualnego scenariusza, po naciśnięciu odpowiedniego przycisku, poprzez  przygotowane animacje czy grafiki komputerowe obserwowany obiekt zostaje przekształcony  w inną rzeczywistość na zasadzie wehikułu czasu. Możemy  np  lub np. zostać „nadpisany” dodatkowymi informacjami.
Urządzenie posiada  ruchomą  kolumnę  pozwalającą na płynne dostosowywanie wysokości wizjera do wzrostu obserwatora i zajmowanej przez niego pozycji. Dzięki tej właściwości lornetka ma możliwość obserwacji czy śledzenia obiektu w trzech stopniach swobody XYZ. Pozwala to obserwatorowi na płynne poruszanie się w wirtualnej  przestrzeni.

  • TELESKOP WIRTUALNY 3D DELTA
  • TELESKOP WIRTUALNY 3D DELTA
  • TELESKOP WIRTUALNY 3D DELTA

TELESKOP WIRTUALNY 3D DELTA Medial Telescope


TELESKOP WIRTUALNY 3D DELTA, Vitrual Telescope 3Teleskop wirtualny ( medial telescope) Delta VT-X1 to unikalna opatentowana konstrukcja zespołu inżynierów Delty. Światowa premiera urządzenia odbyła się w Warszawie na Konferencji Międzynarodowego Towarzystwa Planetarnego (IPS) w Centrum  Nauki Kopernik w Warszawie w czerwcu 2016r

Teleskop wirtualny Delta VT-X1 , odmiennie od prawdziwych teleskopów astronomicznych, umożliwia wirtualną obserwację  nieba w trójwymiarze w trzech stopniach swobody XYZ na zasadzie podobnej do gogli VR. Jednakże odmiennie do technologii VR, obraz stereoskopowy 3D w naszym teleskopie jest panoramiczny. Powstaje na dwóch niezależnych wysokiej rozdzielczości wyświetlaczach LCD 2K, osobno dla każdego oka ! Układ optyczny teleskopu umożliwia indywidualną regulację ostrości oraz rozstawu obiektywów dla bazy ocznej.   

Dzięki temu możemy obejrzeć w doskonałej jakości 3D  kulisty księżyc czy planety, galaktyki, mgławice, itd. Urządzenie pracuje na platformie Unity. Do tworzenia obiektów korzystamy z oryginalnych obrazów obiektów  kosmicznych udostępnianych przez NASA oraz z pracy astro-stereographerów z całego świata.